ѕќ—јƒќ¬≤ ќЅќ¬''я« » ”–ј“ќ–ј
г≥мназ≥њ є 136 ƒн≥провського району м. иЇва
ѕосада куратора в г≥мназ≥њ введена дл¤ можливост≥ поглибленого вивченн¤ предмет≥в, сп≥лкуванн¤ ≥ допомоги обдарованим та талановитим д≥т¤м.
–обочий тиждень куратора складаЇ 9 годин позаурочного часу (0,5 ставки).
ласний кер≥вник призначаЇтьс¤ на посаду куратора (зв≥льн¤Їтьс¤ з посади) наказом по г≥мназ≥њ на п≥дстав≥ особистоњ за¤ви (або зг≥дно чинного законодавства).
уратор разом з заступником директора з виховноњ роботи 2 рази на семестр маЇ корегувати плануванн¤ позаурочноњ виховноњ роботи з класом, враховуючи ≥ндив≥дуальн≥ потреби та особливост≥ г≥мназист≥в, в≥дпов≥дно до напр¤мк≥в роботи куратора:
навчальна д≥¤льн≥сть:
виховна робота:
психолого Ц педагог≥чна д≥¤льн≥сть:
≤ндив≥дуальна робота з г≥мназистами
уратор 5-11 клас≥в в≥дсл≥дковуЇ динам≥ку становленн¤ особистост≥, розвиток њњ схильностей, задатк≥в, зд≥бностей ≥ талант≥в. ¬≥н повинен визначити умови, ¤к≥ плекають зд≥бност≥ та обдаруванн¤, а також перепони в с≥м''њ, колектив≥, школ≥, ¤к≥ гальмують всеб≥чне розкритт¤ особистост≥.
≤.¬ навчальн≥й д≥¤льност≥
1. уратор проводить певну роботу з поглибленн¤ вивченн¤ предмету, орган≥зовуЇ зан¤тт¤ з обдарованими учн¤ми з предмету, проводить консультац≥њ дл¤ учн≥в, ¤к≥ багато хвор≥ли або мають низьк≥ зд≥бност≥ з даного предмета.
2. уратор орган≥зовуЇ та проводить позаурочн≥ заходи з предмета (вечори, конкурси, ≥нтелектуальн≥ ≥гри).
≤≤.” виховн≥й робот≥
1. уратор на п≥дстав≥ вивченн¤ ≥нтерес≥в, вподобань, проблем класного колективу розробл¤Ї свою програму д≥¤льност≥, ¤ку узгоджуЇ з заступником директора з виховноњ роботи. ¬≥дпов≥дно до обраноњ програми визначаЇтьс¤ завданн¤, оч≥куваний результат д≥¤льност≥.
2. уратором Ї орган≥затором п≥дготовки та проведенн¤ одного з загальног≥мназичних виховних заход≥в не менш 1 разу на р≥к.
3. уратор орган≥зовуЇ п≥дготовку г≥мназист≥в та разом з ними бере участь у г≥мназ≥йних, районних, м≥ських конкурсах, змаганн¤х.
≤≤≤.” психолого Ц педагог≥чн≥й д≥¤льност≥
1. уратор повинен ¤комога част≥ше в≥дв≥дувати уроки ≥нших викладач≥в в своЇму клас≥ з метою спостереженн¤ за ≥нтересами учн≥в, њх п≥дготовкою, повед≥нкою, активн≥стю в навчальному процес≥, визначаЇ психолог≥чний, моральний та ≥нтелектуальний р≥вень , проблеми в сп≥лкуванн≥ учн¤ з вчителем Ц предметникам.
2. уратор сп≥впрацюЇ з вчител¤ми Ц предметниками, ¤к≥ працюють в даному клас≥, з питань збереженн¤ р≥вн¤ усп≥шност≥ з предмета кожного учн¤, корегуЇ д≥¤льн≥сть вчитель Ц учень Ц батьки.
3. уратор випускного класу (9,11) орган≥зуЇ психолого Ц педагог≥чний супров≥д випускника г≥мназ≥њ (проф. анкетуванн¤, робота по вибору напр¤мку навчанн¤ в 10 клас≥, участь в дн¤х в≥дкритих дверей вищих навчальних заклад≥в, в≥дкритих ол≥мп≥адах вуз≥в тощо).
≤V.¬ ≥ндив≥дуальн≥й робот≥ з г≥мназистами
1. уратор, спостер≥гаючи за розвитком зд≥бних ≥ талановитих д≥тей, сп≥лкуючись з ними в позаурочний час, працюЇ в т≥сному контакт≥ з батьками, психологом, заступником директора з виховноњ роботи та науково-методичноњ роботи.
2. уратор ≥ндив≥дуально працюЇ з р≥зними групами учн≥в в клас≥, ¤к≥ потребують певноњ педагог≥чноњ уваги, корекц≥њ з питань психолог≥чного комфорту в клас≥.
3. уратор повинен сп≥впрацювати з викладачами г≥мназ≥йних спецкурс≥в за вибором, факультатив≥в та гуртк≥в, де навчаютьс¤ учн≥ з його класу, проводити анал≥з в≥дв≥дуванн¤ та корегувати роботу г≥мназист≥в в систем≥ додатковоњ осв≥ти (с/к, ф/в, наукова робота, в≥дв≥дуванн¤ додаткових зан¤ть).
4. ќбов''¤зком куратора Ї всеб≥чна допомога учн¤м з визначенн¤м участ≥ в командн≥й робот≥ Ўколи ол≥мп≥адного резерву, р≥вн¤ участ≥ в науков≥й робот≥ (написанн¤ та захист курсовоњ роботи, проекту, участь в конкурс≥ наукових роб≥т старшокласник≥в ћјЌ ”крањни Дƒосл≥дникФ, ≥нших конкурсах науковоњ спр¤мованост≥).
5. уратор в≥дсл≥дковуЇ, анал≥зуЇ усп≥шн≥сть учн≥в, не допускаючи зниженн¤ р≥вн¤ знань. онтролюЇ щом≥с¤ц¤ р≥вень знань г≥мназист≥в, виставл¤ючи оц≥нки з предмет≥в до щоденника. ѕ≥дтримуЇ пост≥йний звТ¤зок з батьками г≥мназист≥в з питань усп≥шност≥, в≥дв≥дуванн¤ навчальних зан¤ть, зан¤ть в систем≥ додатковоњ осв≥ти, в≥дв≥дуЇ родини г≥мназист≥в.
уратор веде встановлену документац≥ю, зв≥туЇ про свою роботу 2 рази на семестр.
ƒирекци¤
|