–оль ≥ м≥сце вчител¤ у формуванн≥ обдарованоњ та зд≥бноњ особистост≥ на уроц≥
1. ультивуванн¤ в≥ри дитини у саму себе, навчити дитину св≥тлому життЇбаченню:
- позитивному сприйманню навколишнього св≥ту;
- позитивному сприйманню власноњ особистост≥;
- позитивному сприйманню навчальноњ прац≥.
2.«датн≥сть педагога управл¤ти процесом навчанн¤. “ворча ≥ндив≥дуальн≥сть педагога на уроц≥ включаЇ:
- встановленн¤ т≥сного звТ¤зку вчитель Ц учень;
- позитивн≥ ≥мпульси, що йдуть в≥д вчител¤ ¤к≥ збуджують зац≥кавлен≥сть учн≥в;
- ум≥нн¤ зачаровувати учн≥в, захоплювати њх навчальним матер≥алом;
- поданн¤ ≥нформац≥њ в ¤скрав≥й емоц≥йно-образн≥й форм≥;
- виховувати та формувати у учн≥в почутт¤, збуджувати думку;
- побудова викладанн¤ предмету у високому духовному настроњ, темпераментно, вразливо, чуйно;
- ви¤вленн¤ ознаки педагог≥чноњ культури, толерантност≥ у стосунках вчитель Ц учень;
- прагненн¤ вчител¤ бути на уроц≥ певною м≥рою Ц режисером, актором ≥ автором сценар≥ю педагог≥чноњ пТЇси-уроку, на основ≥ ч≥тко продуманого задуму;
- наданн¤ емоц≥йност≥ й образност≥ навчальному матер≥алу, впливати на чуттЇвий св≥т д≥тей.
3.ѕамТ¤тайте, що сутн≥сть педагог≥ки все част≥ше трактуЇтьс¤ нин≥ ¤к триЇдн≥сть науки, мистецтва ≥ любов≥.
ѕедагог≥чна д≥¤ маЇ маг≥чну силу, бо здатна перетворювати нудне Ц в ц≥каве, сумне Ц в рад≥сне, безд≥¤льне Ц в енерг≥йне, тобто зм≥нювати св≥т на краще, що ≥ буде формувати розвиток творчоњ особистост≥.